En følelsesmessig berg-og-dal-bane

26571Både vin, mammas lasagne og 4+3 timers søvn gjorde underverker på humøret!

I dag må jeg nesten le av meg selv av alle tankene jeg fikk over meg i går, men mamma sier at det skal være litt slik nå i begynnelsen 🙂 Det er så godt å ha en mamma som har vært gjennom dette, ikke bare èn gang, men tre. Man har litt erfaring å ta av da 🙂 Og nå har hun tatt med seg Leo på trilletur 🙂 Ble litt tomt her!

Og har vi ikke verdens deiligste unge vel? Har fått kanin-pysj av Per & Sveta 😀 Vi fikk arve hauger av klær etter deres datter! Jeg kan ikke forstå de som ikke vil bruke brukt til ungen, som likevel vokser fryktelig fort ut av alt av klær. Leo er 2 uker i dag og allerede bruker han str 56 😀 Kanskje ikke rart så glupsk som han er 😀

4 thoughts on “En følelsesmessig berg-og-dal-bane”

  1. Han er jo så nydelig! Og du skriver veldig godt og lettlest. 🙂 Gleder meg til å se dere alle sammen en vakker dag, og få hilse på god-klumpen!

  2. Allt blir bedre til sist, og ja….det er utrolig godt og ha en mamma der no 🙂 Det blir alltid svinginger i humøret, og da er det godt med noen som har erfaring.
    Fint å høre at du har vært på tur i dag. Det er godt å komme seg ut etter å ha vært gjennom en fødsel osv…. 😉

    Men dere klarer dere helt fint, og Leo ser ut som om at han legger på seg fint og godt.

    *Varme Klemmer fra meg til dere alle* 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.