Barna på shopping

Alle unger elsker dyrebutikkene, våres er intet unntak! -Se, en pipp, sa Roy. -Nei, pappa, det er en pappegøye, svarte Leo <3 Ronja har aldri vært på en dyrebutikk før, så hun var i hundre!
Toys R'us. Ronja fant seg en kanin som spretter og piper, Leo et fullt brannmannkostyme 🙂 Vi har ikke fortalt enda at han kan ha vann på tanken... 😀
Et lite hoppeslott måtte prøves ut 🙂
Og all god shopping må avsluttes med litt mat 😉

Bytur og jordmor

Så er det dags for en bytur.
Eller, en Tanabru-tur, men lell, det er ut av bygda.
Greit med denne taxi-ordningen de har, som både kjører oss til og fra lege/jordmor/sykehus, og så får man handlet det man trenger på samme tur.
Handlelisten er lang, for her skal både bod og kjøleskap fylles.
Og så har jeg et par pakker å hente på Posten, blandt annet nye og vårfriske gardiner til stuen:)
Det skal bli godt det! Stuen og alt av huset, bortsett fra ett rom, er nå blitt røykfritt 🙂
Det er så deilig å stå opp om morningen til et friskt hus 🙂

Mango er ikke helt frisk enda, og det er ikke vi heller. Men det nye familiemedlemet, Elvis er i full vigør og føler seg kjempetøff som klarer å “skremme” bort de to andre kattene. De er bare sure, syntes sikkert familien var stor nok fra før Men de trenger nok bare litt tid på seg, slik som da de traff Mango 🙂

Siste dag i Oslo

Jeg hadde håpet på kjolevær den siste dagen i Oslo, men her henger det grå skyer som truer med regn … Men det skal ikke stoppe meg i å kose meg fullt ut i dag!
I dag skal jeg i Bogstadveien og klemme litt på Lise som driver Manillusion, før jeg skal treffe foreldrene til Roy 🙂 Bare håper at det stakkers tærene mine klarer å bære meg!

Jeg har virkelig kost meg, selv om jeg har savnet Roy veldig! Vi er jo ikke vant med å være fra hverandre mer enn tiden til butikken! Så det skal bli godt å se han igjen i morgen 🙂

Siste shopping-dag i dag!
Ruslet meg en liten tur på Storo i går, og fant den kule t-skjorten på bildet:)
Ble overrasket over hvor billig barneklær faktisk er, men så er det jo ikke store plaggene heller da 🙂

På tide å hoppe i dusjen og innta Oslos gater igjen:)
Håper alle får en finfin dag:)