2. juledag

Hei dere, håper dere har en fin 2. juledag.
Her er gjengen fortsatt litt skral, det er bare jeg som er frisk 🙂

20121226101521389Syk mann og syke barn, men min mor sendte melding om at hun var bedre i dag, så kalkunen står å koser seg i ovnen og jeg gleder meg til å samle alle rundt bordet. Jeg har til og med kokt kraft fra bunnen av, og er superspent på resultatet!

 

One thought on “2. juledag”

  1. Flinke niesemor 🙂 God bedring til alle dine. Hilse Eva masse fra meg og kos dere i dag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.