20 uker og halvveis :)

Og så stor (liten) er vi blitt 🙂
Jeg har lagt på meg kun 2 kg siden jeg ble gravid, men hverken lege eller jordmor hang seg opp i det. Leo er frisk og aktiv og det er det viktigste 🙂

I dag er jeg faktisk litt uggen, så jeg ser kanskje ikke så fresh ut på dette bildet :p
Og så har jeg fåt gravidthigst av en nabo som bare er dødsgød å gå med 😀

3 thoughts on “20 uker og halvveis :)”

  1. Syns du har en fin mage jeg.
    Du er heldig som bare har lagt på deg 2 kilo. Jeg er i 3 kg og er i uke 16. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.