Og så stor (liten) er vi blitt 🙂
Jeg har lagt på meg kun 2 kg siden jeg ble gravid, men hverken lege eller jordmor hang seg opp i det. Leo er frisk og aktiv og det er det viktigste 🙂
I dag er jeg faktisk litt uggen, så jeg ser kanskje ikke så fresh ut på dette bildet :p
Og så har jeg fåt gravidthigst av en nabo som bare er dødsgød å gå med 😀
Syns du har en fin mage jeg.
Du er heldig som bare har lagt på deg 2 kilo. Jeg er i 3 kg og er i uke 16. 🙂
Hva er gravidhigst og dødsgød? 😛
gravid-thigst som i strømpebukse og døds-god 😉