Siste dag i Bergen

Og i dag høljer det ned!

Leo sitter i pysjen enda og ser Drømmehagen

mens fine kjæresten ligger på sofaen og slapper av, litt daff i kroppen etter alle pillene han spiste i går :p Nå har han midlertidig rotfylling og ingen vondt lenger <3

Ronja tar seg en lur, og alle er liksom litt i regn-modus 🙂 Godt med slike dager også 🙂

Vi reiser hjem en dag tidligere en planlagt. Klimaks er liksom nådd etter 17. mai, og vi har rukket å hilse på mange vi er glad i 🙂 I dag skal jeg treffe en gammel venn som har oppbevart 3-4 sekker med bamser for meg. Nå skal de pakkes og sendes hjem til Nes hvor småttisene skal få overta gleden i dem 🙂 Så blir det en kaffi og flere klemmer hos farmor og resten av familien før vi tar en tidlig kveld og drar hjem når Ronja våkner i 5-6 tiden 🙂

Det har vært en fin uke som jeg kan leve på lenge, og bortsett fra i dag har faktisk til og med været hvert greit 🙂

2 thoughts on “Siste dag i Bergen”

  1. Det har vært såååå kjekt å være sammen denne gangen også og sommeren nærmer seg så kanskje vi sier titthei her er vi en vakker dag på Nes 🙂
    Glad i dere 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.